miercuri, 12 decembrie 2012

Câteva ore în Hamburg

Acum o săptămână am petrecut câteva ore în Hamburg. Le-am documentat cu niște poze - nu prea multe pentru că mi-a dat de furcă lumina iar la câteva ore după amiază deja a început să se întunece. Am fost prin piața de Crăciun din fața primăriei, am băut vin fiert, apoi ne-am plimbat pe malul Alsterului (un afluent al Elbei), ne-am întors la vin fiert iar în drum spre gară a început să ningă. Dacă am mai fi stat, v-ași fi spus cum stă Hamburgul la capitolul deszăpezire :)

Primăria Hamburg

Chioșc de vin fiert în piața de Crăciun

La sculptat de papagali în piața de Crăciun

Hotelul Atlantic aflat pe malul Alsterului


Podul Lombard care marchează limita vechii cetăți, astăzi centrul Hamburgului

”Micul Alster” care leagă Alsterul de Elba

Piața de Crăciun seara, adică pe la orele 15:30

Biserica Sf. Petru

La mall ne-am uitat și pe sus, nu doar în vitrine